This,That or Else beauty tag!

/
0 Comments







Follow my blog with Bloglovin

Γεια σας!!!!! Άλλο ένα
Tag στο blog μου! Απολαύστε το!


1. Sephora ή Hondos Center??



Σίγουρα θα απαντήσω Hondos Center γιατί είναι το μόνο κατάστημα που μπορώ να μπω και να χαζεύω με τις ώρες. Επίσης μου αρέσει γιατί μπορείς να βρεις τα ΠΑΝΤΑ! 



2. Too faced ή Benefit??

Αυτή η ερώτηση είναι μαχαιριά στην καρδιά. Δεν ξέρω τι να διαλέξω. Η Too faced μου αρέσει πάρα πολύ γιατί μου θυμίζει ζαχαροπλαστείο και περισσότερο θέλω να φάω τα προϊόντα της παρά να βαφτώ, ενώ η Benefit είναι ο έρωτας μου. Επειδή όμως τα γλυκά παχαίνουν θα πω Benefit.

3. Radiant, Erre Due ή Seventeen?

Για άλλη μια φορά δύσκολη επιλογή. Τρεις ελληνικές και αγαπημένες εταιρίες. Από την κάθε μία μπορώ να ξεχωρίσω τουλάχιστον τρία προϊόντα άλλα επειδή πρέπει να διαλέξω μία θα πω Seventeen.



4. Αφρόλουτρο ή Αφροντούς?

Εδώ χωρίς σκέψη θα απαντήσω αφροντούς.

5. Body butter ή Body lotion?

Σίγουρα Body lotion!



6. Κρεμοσάπουνο ή Κλασσικό σαπούνι??

 Εννοείτε Κρεμοσάπουνο. Βέβαια το κλασσικό μου αρέσει για Ντεκόρ.

7. Νύχια μακριά ή κοντά?

Όμορφα, περιποιημένα μακριά νύχια. Πόσο θα ήθελα να έχω αλλά...



8. Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά??

Μου αρέσουν οι Online αγορές αλλά σαν την βόλτα στα μαγαζιά τίποτα!



9. Μονές σκιές ή παλέτες??

Παλέτες. Και όχι όποιες όποιες. Αυτές που έχουν όλες τις αποχρώσεις όλων των χρωμάτων!

10. Μακριά μαλλιά ή κοντά??

Και αυτή η ερώτηση με πόνεσε πολύ αλλά θα πω κοντά μαλλιά το χειμώνα (γιατί είναι πιο κολακευτικά με τα σκουφάκια) και μακριά ανέμελα το καλοκαίρι.

11. YSL, DIOR ή ΕSTEE LAUDER??

Χωρίς να το σκεφτώ γιατί πάλι δεν θα μπορέσω να απαντήσω θα πω YSL.

12. Glowbox, Cherrybox ή Βeautytestbox?

Ax! Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κανένα δυστυχώς αλλά σύμφωνα με αυτά που έχω δει θα διάλεγα Cherrybox.



13. Υγρό ή τζελ eyeliner??

Φυσικά υγρό eyeliner.

14. Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα?


 Κλασσική γιατί είναι πιο εύκολο να την πάρω μαζί μου.

15. Σφουγγάρι ή λούφα?

Σφουγγάρι!

16. Χωρίστρα στη μέση ή στην άκρη??

Η δική μου είναι στην άκρη αλλά όταν ισιώνω τα μαλλιά μου την προτιμώ στη μέση.

17. Από αξεσουάρ προτιμάτε σκουλαρίκια,βραχιόλια ή δαχτυλίδια?

Βραχιόλια και Δαχτυλίδια.


18. Ματ ή shimmery σκιές?

 Ματ εννοείτε.

19. Ηλιοθεραπεία ή όχι?

 Φυσικά και όχι! Κορίτσια η έκθεση στον ήλιο για πολύ ώρα κάνει κακό.



20. Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι?

Στο σπίτι.Πολύ σπάνια θα πάω στο κομμωτήριο.



21. Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι?

Όχι.Ή τουλάχιστον δεν είμαι έτοιμη ακόμα για κάτι τέτοιο.


22. Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε αλλού Piercing?

 Έχω κάνει μόνο στα αυτιά. Δεν θα έκανα γιατί  μόνο με την ιδέα έστω και του ελάχιστου πόνου τρομάζω.

23. Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε συνήθως ρούχα ή καλλυντικά?

Προτιμώ τα ρούχα. Τα ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο και εννοείτε τα λιώνω. Εξάλλου η μόδα έρχεται κ παρέρχεται.

24. Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του?

Φυσικά και θα τον αφήσω να το επιλέξει μόνο του αλλιώς τι νόημα θα είχε το δώρο αν δεν είχε το προσωπικό του στοιχείο.

25. Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς, μασάζ κτλ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρα,μάσκες?

Προτιμώ να χαλαρώνω σπίτι μου. Βέβαια αν χρειάζομαι κάποια θεραπεία θα πάω σε κάποιον ειδικό.

Σας κάνω όλες Tag και περιμένω να δω τα δικά σας post ή Video όπως και τα μηνύματα και τα σχόλιά σας!!!! 

Μέχρι το επόμενο post....Να είστε καλά!


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".