Winter Road Trip Essentials | Τι θα πάρω μαζί μου

/
0 Comments


Χειμώνιασε για τα καλά και λίγο πριν ξεκινήσει
η εξεταστική μου αποφάσισα να φύγω για ένα τριήμερο στην πανέμορφη Αράχοβα. Σε αυτό το post θα σας δείξω τι θα πάρω μαζί μου σε αυτή την εκδρομούλα.





Επειδή δεν είμαι από τις κοπέλες που παίρνουν πάρα πολλά πράγματα μαζί τους,επέλεξα να πάρω την μικρότερη βαλίτσα που έχω. Η βαλίτσα μου είναι κόκκινη με ροδάκια από τα καταστήματα Carpisa και την είχα πάρει σε προσφορά μαζί με μία πολύ μεγάλη βαλίτσα, ένα νεσεσέρ και έναν σάκο.Είναι πάρα πολύ βολική καθώς στο εσωτερικό της έχει ένα φερμουάρ που συνηθίζω να βάζω τα παπούτσια καθώς και στο καπάκι της έχει διχτυωτή θήκη που βάζω τα εσώρουχα μου.




Τα παπούτσια που επέλεξα να πάρω μαζί μου (καθώς θα πάω και στο χιονοδρομικό) είναι ένα ζευγάρι γαλότσες από τα καταστήματα Bozikis.Τις γαλότσες αυτές τις λατρεύω γιατί δεν είναι εξ ολοκλήρου πλαστικές.Το μέρος του παπουτσιού που πιάνει την γάμπα είναι σαν ύφασμα κανονικής μπότας οπότε μπορεί να φορεθεί σαν κλασσική μπότα.








Τα εσώρουχά  μου και τις κάλτσες μου τις βάζω σε αυτό το υπέροχο τσαντάκι που είναι για τα άπλυτα ρούχα και το είχα αγοράσει από τα καταστήματα H&M.Πραγματικά το αγαπώ!











Και πάμε τώρα στα βασικά που είναι τα ρούχα που θα πάρω μαζί μου.Θα ξεκινήσω από τα σκουφάκια,τα κασκόλ και τα γάντια. Από κασκόλ θα πάρω ένα μπορντό και ένα γκρι τα οποία μου έπλεξε η μητέρα μου και τα λατρεύω.Μαζί μου επίσης θα πάρω και τέσσερα σκουφάκια.Τα δύο είναι από τα  achilleas accessories και τα άλλα δύο είναι από το εξωτερικό όπως και τα μαύρα γάντια.


Τα ρούχα που επέλεξα να πάρω μαζί μου είναι ένα ροζ φούτερ από τα καταστήματα Pop Air και δύο πουλόβερ,το ένα μου το έφεραν από τη Γερμανία και το άλλο είναι από τα καταστήματα H&M. Επίσης θα πάρω μαζί μου τρία λεπτά μπλουζάκια για να τα φοράω είτε μόνα τους σε περίπτωση που έχει καλό καιρό, είτε για μέσα από τα πουλόβερ. Τέλος από παντελόνια θα πάρω ένα από τα πιο ζεστά τζιν παντελόνια που έχω το οποίο είναι από τα καταστήματα Bershka, ένα δερμάτινο κολάν από τα καταστήματα Pull and Bear, ένα μπορντό κολάν πάλι από τα καταστήματα Bershka και δύο απλά μαύρα κολάν για να τα φοράω κάτω από το τζιν ή τα άλλα κολάν.


Τέλος για τον ύπνο θα πάρω μαζί μου μια fleece πιτζάμα από τα καταστήματα H&M, μία απλή άσπρη μπλουζίτσα από τα καταστήματα Zara και αντί για παντοφλάκια θα πάρω αυτές τις τέλειες γούνινες κάλτσες από τα καταστήματα Jumbo.


                                                                  Fleece pyjama bottoms

Για την περιποίηση μου θα πάρω σε τρία μικρά μπουκαλάκια το καθαριστικό για το πρόσωπό μου το σαμπουάν και το αφρόλουτρο μου. Αντί για conditioner θα πάρω το μαλακτικό σπρέι της pantene.Φυσικά την ενυδατική κρέμα της johnson, ένα ξυραφάκι της gillette venus και μία πετσέτα για το πρόσωπό μου, μία κορδέλα για τα μαλλιά καθώς και ένα 2 σφουγγαράκια για να πλένω το πρόσωπό μου.



Για το Make up μου αποφάσισα να πάρω.Μια βάση,ένα concealer, μία πούδρα, ένα highlighter,το tender care της oriflame,ένα ματ κραγιόν, ένα μαύρο μολύβι, 3 σκιές,μία μάσκαρα, ένα eyeliner,ένα lip balm και μία κολόνια.
Stay all day 16h long-lasting concealer
Estee Lauder Invisible Fluid Make Up
ΠΟΥΔΡΑ BEAUTY LINE
ΠΟΥΔΡΑ LOVELY SILVER HIGHLIGHTER
Tender Care με Άρωμα Καρύδα

Αυτά είναι τα πραγματάκια που θα  πάρω μαζί στο τριήμερο μου! Περιμένω να μου πείτε στα σχόλια σας τι πράγματα παίρνετε κι εσείς στα ταξίδια σας!!
Μέχρι το επόμενο Post να είστε καλά!!  



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".