50 Random Things About Me!

/
0 Comments
Follow my blog with Bloglovin


Γεια σας!!! Καλωσορίσατε στο Blog μου!Αυτό είναι το πρώτο T
ag Post,είναι πολύ γνωστό σε όλες και είναι η ευκαιρία να με μάθετε λίγο καλύτερα. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τις πιο άχρηστες και πιο χρήσιμες πληροφορίες για εμένα.


  1. Το βαπτιστικό μου όνομα είναι Μαρία-Ρουμπίνη.
  2. Έχω μια δίδυμη αδερφή την Χριστίνα.
  3. Το ύψος μου είναι 1.65.
  4. Σπουδάζω στη Θεολογική σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και ταυτόχρονα στο Αμερικάνικο Κολέγιο της Αθήνας.
  5. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω δημοσιογράφος.
  6. Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τον χορό από τα 6.
  7. Τα τελευταία 3 χρόνια χορεύω salsa.
  8. Μέχρι τα 15 έπαιζα πιάνο, έκανα μαθήματα θεωρίας,αρμονίας και συμμετείχα σε χορωδία.
  9. Η μητέρα μου είναι οδοντίατρος και ο πατέρας μου καθηγητής αγγλικών.
  10. Τα μόνα κατοικίδια που είχα ήταν ένα χρυσόψαρο και μία χελώνα.
  11. Έχω 3 χρόνια σχέση και είμαι πολύ ερωτευμένη.
  12. Στο Γυμνάσιο άκουγα Evasense, Linkin park και Justin Timberlake.
  13. Προτιμώ τα αλμυρά από τα γλυκά.
  14. Είμαι πάρα πολύ τεμπέλα.
  15. Είμαι το πιο ευσυγκίνητο άτομο που υπάρχει στον κόσμο.
  16. Μπορώ να τρέφομαι μόνο με παγωτό χωνάκι.
  17. Λατρεύω τα φρούτα και ότι έχει να κάνει με αυτά,είτε είναι χυμός, κάποιο άρωμα,μια ζωγραφιά...τα πάντα τα θέλω φρουτένια.
  18. Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το ροζ, το μοβ, το μπλε, το μαύρο και όλες οι αποχρώσεις τους.
  19. Είμαι εθισμένη στις φωτογραφίες.
  20. Πιστεύω πως τις καλύτερες διακοπές κάνεις τον Χειμώνα.
  21. Στα 21 έβαψα για πρώτη φορά τα μαλλιά μου.
  22. Όταν ήμουν στην εφηβεία απεχθανόμουν τις αφίσες στους τοίχους των δωματίων.
  23. Με εκνευρίζουν απίστευτα οι άνθρωποι που κάνουν θόρυβο όταν τρώνε.
  24. Δεν ζυγίζομαι ποτέ.
  25. Λατρεύω την θάλασσα.
  26. Το ζώδιο μου είναι Καρκίνος με ωροσκόπο Λέων.
  27. Δεν καπνίζω και δεν πίνω.
  28. Είμαι εθισμένη στα Coco Pops
  29. Λατρεύω τα Μusical
  30. Θεωρώ ως τον καλύτερο τρόπο διασκέδασης τον Κινηματογράφο.
  31. Δεν τρελαίνομαι για σοκολάτα.
  32. Δεν χάνω συναυλία της Νατάσας Μποφίλιου.
  33. Δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση.
  34. Μου αρέσουν τα σκουρόχρωμα μανό ακόμα και το καλοκαίρι.
  35. Δεν μπορώ να κυκλοφορήσω στον δρόμο ή στα ΜΜΜ χωρίς μουσική.
  36. Η καταγωγή μου είναι από την Κύπρο.
  37. Φοράω γυαλιά.
  38. Στην τσάντα μου υπάρχουν πάντα αρωματικά πουγκάκια.
  39. Πήγα μόνο μια φορά στη ζωή μου γυμναστήριο.
  40. Δεν μπορώ να πω ψέματα.
  41. Το δωμάτιο μου ήταν και θα είναι ακατάστατο.
  42. Μου αρέσει και κάθομαι σπίτι και να βλέπω ταινίες
  43. Φέτος για πρώτη φορά έκοψα τα μαλλιά μου κοντά μετά από 16 χρόνια.
  44. Έχω κάνει φωτογράφιση για περιοδικό.
  45. Έχω τρέλα με την καθαριότητα.
  46. Δεν φοράω πολύχρωμα ρούχα.
  47. Στο δημοτικό είχα κερδίσει σε διαγωνισμό ζωγραφικής.
  48. Έμαθα ποδήλατο μόνη μου.
  49. Τρύπησα τα αφτιά μου σε ηλικία 12 ετών.
  50. Έχω ξοδέψει 400 ευρώ σε μπότες.
Αυτά ήταν τα 50 πράγματα για εμένα που πιθανόν να θέλατε αλλά και να μην θέλατε
να μάθετε για εμένα. Περιμένω τα σχόλιά σας με τα δικά σας πιο περίεργα πράγματα!
Εύχομαι να είστε όλοι καλά και θα τα πούμε σε ένα επόμενο post!


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".