New Year's Eve 2016

/
0 Comments
Follow my blog with Bloglovin




Καλή χρονιά σε όλους!! Ελπίζω
το νέο έτος να είναι το καλύτερο για εσάς με υγεία,αγάπη,δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα!

Η ημέρα ξεκίνησε υπέροχα. Από τις 8 το πρωί το κουδούνι δεν σταμάτησε να χτυπάει.Παιδιά κάθε ηλικίας χτυπούσαν την πόρτα μας για να "μας τα πούνε".Το λατρεύω αυτό!Ήταν μια πάρα πολύ ωραία μέρα πολύ γιορτινή. Είχε πάρα πολύ κρύο και έξω έριχνε χιόνι...όχι πολύ αλλά όσο χρειαζόταν για να δώσει στην ημέρα το γιορτινό κλίμα που βλέπουμε στις ταινίες.Η μέρα ξεκίνησε με ψώνια για το τραπέζι του Ρεβεγιόν και φυσικά τα δώρα των καλεσμένων.
Για τους καλεσμένους μας αγόρασα χριστουγεννιάτικες κούπες στις οποίες έβαλα μέσα σε ζελατίνες μελομακάρονα κουραμπιέδες και gingerbread που φτιάξαμε με την αδερφή μου.
Οι κούπες των καλεσμένων (Jumbo)

Το ρεβεγιόν εξελίχθηκε σε ένα πάρτι καθώς ήρθαν όλοι οι φίλοι μου. Φάγαμε αλλάξαμε χρόνο, κόψαμε βασιλόπιτα (το φλουρί έτυχε στο σπίτι),γιορτάσαμε τα γενέθλια την φίλης μου της Αγγελίνας και συνεχίσαμε την βραδιά με παιχνίδια μέχρι το ξημέρωμα.


Βασιλόπιτα από Άκη Πετρετζίκη



καναπεδάκια με φουά και αγγούρι
Για την παραμονή της Πρωτοχρονιά επέλεξα να φορέσω ένα φόρεμα 
από τη Night Collection 
του καταστήματος Bershka και το συνδύασα με μαύρο καλσόν και μαύρες
ψιλές μπότες. Το μακιγιάζ μου ήταν σχετικά απλό. Στα μάτια μου έβαλα μαύρο eyeliner 
με μια γενναιόδωρη στρώση mascara και ολοκλήρωσα το μακιγιάζ μου με κόκκινο 
κραγιόν και ρουζ.
Το outfit της βραδιάς 

Τα νύχια μου τα είχα βάψει με το Mirror Mirror από το dust + Cream
στην απόχρωση 967 Γκρι-Μοβ ΒΕΡΝΙΚΙ DUST+CREAM Νο 967 MIRROR ΓΚΡΙ - ΜΩΒ
Γκρι μοβ MIRROR

και φυσικά το αγαπημένο μου άρωμα euphoria από calvin klein Euphoria Forbidden.

Περιμένω τα μηνύματα και τα σχόλια σας για το πως περάσατε στο ρεβεγιόν σας και τι
φορέσατε.


Σας εύχομαι να έχετε μια μαγική και ευτυχισμένη χρονιά!!


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".