Μια Φωτογραφία, Μια θέα, Ένας Χρόνος

/
0 Comments




Follow my blog with Bloglovin
Σήμερα ανακάλυψα στο Blog e-mama.gr 
μια ιδέα που με κατενθουσίασε πραγματικά. 


Πρόκειται για ένα φωτογραφικό project στο οποίο και η διαδικασία του είναι απλή :
  1. βρίσκεις μία θέα (είτε είναι ένα λουλούδι,είτε ένας δρόμος,είτε ένα βουνό)οτιδήποτε  θέλετε και σας εκφράζει.
  2. Τη θέα αυτή τη φωτογραφίζεις μια φορά την εβδομάδα,για 52 βδομάδες,για όλο το 2016.
  3. Κάθε βδομάδα δημοσιεύεις και μια φωτογραφία της συγκεκριμένης θέας με το με το hashtag #1view_52weeks

Σκοπός του συγκεκριμένου project  είναι να παρατηρήσουμε τις αλλαγές της φύσης και των εποχών.
Βρες κι εσύ την δική σου θέα φωτογράφισε την και δημιούργησε μαζί μας το δικό σου φωτογραφικό collage.

Εγώ επέλεξα να φωτογραφίσω τις 2 κορομηλιές που βλέπω από το μπαλκόνι μου.Είναι δύο δέντρα τα οποία μου κουβαλάνε πάνω τους τις εποχές και τις αλλαγές της. Είναι η ομορφιά του τσιμέντου που φαίνεται από το παράθυρο μου.

My view! => Η φωτογραφία μου στο Instagram

Ακολουθήστε με στο instagram για βλέπετε τις Εβδομαδιαίες φωτογραφίες και αφήστε μου σχόλια ή κάντε με Tag για να δω και τις δικές σας φωτογραφίες!!
Ας γίνουμε λίγο πιο δημιουργικοί!!




You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".