Make up Cosmetics Αγορές-Τιτάν

/
0 Comments
Καλησπέρα κορίτσια μου! Σήμερα πήγα μια βόλτα στο Τιτάν στο για πρώτη φορά. Το Τιτάν βρίσκεται στην Ιερά Οδό 229, πάρα πολύ κοντά στο μετρό στο Αιγάλεω. Πρόκειται για ένα μαγαζί το οποίο έχει πάρα πολλά προϊόντα από κοσμήματα και τσάντες μέχρι καλλυντικά είδη για το σπίτι κλπ. Εγώ πήγα περισσότερο για τα καλλυντικά  αλλά απογοητεύτηκα διότι τα προϊόντα ήταν πάρα πολύ λίγα και κάπως ανακατεμένα δεν ξέρω... Τέλος πάντων πάμε να δούμε τι αγόρασα!! 


High Definition ANTI-AGE MAKE-UP FOUNDATION


Σύμφωνα μ

a
ε το προϊόν  πρόκειται για μια καλυπτική βάση make-up. Ενυδατώνει και καταπραΰνει από τους ερεθισμούς του δέρματος. Το εκχύλισμα ροδιού που περιέχει καλύπτει τα σημάδια γήρανσης, ενώ η βιταμίνη Β5 εξασφαλίζει στο δέρμα απαλότητα και ελαστικότητα. Χάρη στη λεπτή του σύσταση,η βάση make-up επιτρέπει στο δέρμα να αναπνέει και την κάνει λεία και φωτεινή.

Η τιμή: περίπου στα  €2.00
Απόχρωση: 40 Porcelain
Ποσότητα: 30 ml 








Blush Mineral Cosmetics

Ένα ρουζάκι σε πολύ ανοιχτό ροζάκι το οποίο σκοπεύω να χρησιμοποιήσω ως highlighter. Έχει ένα πάρα πολύ ανοιχτό ροζ είναι καταπληκτικό! 

Η τιμή: περίπου στα  €1.50
Απόχρωση: 01
Ποσότητα: 18g













Την συγκεκριμένη απόχρωση την χρησιμοποιώ για τα κοψίματα του προσώπου.Έχει ένα καφεκόκκινο χρώμα και μου άρεσε πάρα πολύ σαν απόχρωση. Οφείλω να σας πω πως γράφουν καταπληκτικά και η απόχρωση τους είναι πιο απαλή απ όσο φαίνεται  στη συσκευασία.

Η τιμή: περίπου στα  €1.50
Απόχρωση: 07
Ποσότητα: 18g






D'Donna Cosmetics- Waterproof Eye Liner


Ένα μαύρο Eye Liner το οποίο λάτρεψα από τη στιγμή που το δοκίμασα στο χέρι μου γιατί δεν έφευγε ούτε με χαρτομάντιλο ούτε με νερό παρόλο που το έτριψα δυνατά.Έχει σκληρή μυτούλα για πιο σταθερό αποτέλεσμα. Πραγματικά το αγαπώ!

Η τιμή:  €1
Απόχρωση: Μαύρο 






Annie Paris-Lipstick


Πολύ ωραίο χρωματάκι! Είμαι λάτρης των ροζ κραγιόν και με κάθε ευκαιρία. Αυτό το χρώμα το λάτρεψα μου άρεσε πάρα πολύ!

Η τιμή:  €1
Απόχρωση: 19












Αnnie Paris-Lip Pencil


Είναι πολύ κοντά στην απόχρωση του κραγιόν νούμερο 19 που έδειξα παραπάνω. Πολύ μαλακό και γράφει τέλεια. Μου άρεσε πολύ.

Η τιμή:  €1
Απόχρωση: Pink 06







Αnnie Paris-Eye Pencil


Πολύ μαλακό μολυβάκι.Γράφει καταπληκτικά και έχει το αγαπημένο μου χρώμα για μολύβι ματιών.
Η τιμή:  €1
Απόχρωση: Pearl White 02






Αυτά είναι τα προϊόντα που αγόρασα! Περιμένω να μου πείτε την γνώμη σας αν έχετε χρησιμοποιήσει τα συγκεκριμένα προϊόντα! Φιλάκια πολλά!


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".