Αγορές Jumbo

/
0 Comments
Καλησπέρα φίλες μου!!!! Πήγα βόλτα στα jumbo σήμερα και αποφάσισα να σας δείξω τι αγόρασα!

Πολύχρωμα Χαρτομάντιλα!!



Τα λατρεύω αυτά τα χαρτομάντιλα. Είναι πάρα πολύ μαλακά. Η ποσότητα τους είναι αρκετή,περιέχει 80 διπλά χαρτομάντιλα. Μπορείτε να τα βρείτε σε διάφορα σχέδια εγώ προτιμώ τα φιλάκια!
Η τιμή τους είναι στα 2 ευρώ το πακέτο!











Υγρομάντιλα-Mama Mia!!



24 μαντιλάκια καθαρισμού με υπέροχο άρωμα.Είναι πολύ βολικά τα έχω πάντα στην τσάντα μου για ώρα ανάγκης.Η τιμή τους είναι στα 0,50 λεπτά το πακέτο.








Nail Color Drying Spray-Victoriα silk touch!!



Πρόκειται για ένα σπρέι της Victoria silk touch το οποίο στεγνώνει γρήγορα τα βαμμένα νύχια και τους δίνει λάμψη. Πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα και το αγοράζω συνεχώς.Η τιμή του είναι στα 1,99 ευρώ.












Budy Butter-Victoriα silk touch!!



Αυτό το προϊόν το βρήκα πρώτη φορά στο κατάστημα της περιοχής μου. Πρόκειται για ένα Budy Butter της Victoriα silk touch με Argan oil, shea butter & glycerol. Διατίθεται στα 200 ml και σύμφωνα με  την συσκευασία ενυδατώνει και μαλακώνει το δέρμα και κυρίως τα σημεία που παρουσιάζουν μεγάλη ξηρότητα όπως τα γόνατα, οι αστράγαλοι και οι αγκώνες. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά αν κρίνω από τη σειρά με την αλόη τότε θα είναι εξαιρετικό. Το άρωμά του είναι σαν τον αέρα της θάλασσας! Η τιμή του είναι στα 1,99 ευρώ.






Body Scrub-Victoriα silk touch!!



Είναι το Scrub της ίδιας σειράς με το Budy Butter. Περιέχει και αυτό Argan oil και κρατάει το δέρμα απαλό και λείο. Είναι στα 200 ml και η τιμή του 2,49 ευρώ.













Ξεβαφτικό Νυχιών-Victoriα silk touch!!

Είναι το γνωστό σε όλες μας ξεβαφτικό νυχιών της Victoriα silk touch με ασετόν. Είναι στα 250 ml και περιέχει γλυκερίνη και λάδι.Η τιμή του είναι στα 0,99 ευρώ.













Lip Balm-Victoriα silk touch!!

Τα αγαπημένα μας Lip Balm με άρωμα τσιχλόφουσκα. Είναι Paraben free και έχει βιταμίνη Ε. περιποιήτε και προστατεύει τα χείλη από το κρύο και τον ήλιο.Η τιμή του είναι 0,99 ευρώ














Κουτί αποθήκευσης!!



Πήρα αυτό το υπέροχο κουτάκι για να βάλω κάποια κοσμήματα που έχω. Ήταν το ιδανικότερο  για αυτή τη δουλειά. Η τιμή του ήταν στα 0,50 ευρώ













Αρωματικό χώρου με ξυλάκια!!



Από τα αγαπημένα μου αρωματικά χώρου. 'Έχει άρωμα βανίλιας και καρύδα.Έχει μεγάλη διάρκεια και δεν βαραίνει τον χώρο! Βρίσκεται στα  10ml και στην τιμή των 0.79 ευρώ













Αρωματικοί Φάκελοι!!

 5 αρωματικοί φάκελοι με άρωμα βανίλια. Τους τοποθετώ στα συρτάρια της ντουλάπας μου και πραγματικά όταν τα ανοίγω μυρίζουν υπέροχα! Ο κάθε φάκελος είναι 10 γραμμάρια και η τιμή του πακέτου είναι 1,50 ευρώ.












Αρωματικό Πουγκί!!



Αυτό το πουγκάκι το λατρεύω! Βρίσκεται σε όλες μου τις τσάντες!Έχει άρωμα βανίλια και  η τιμή του είναι 0,99 ευρώ.















Σοκολάτες!!



Ο έρωτάς μου! Δεν χρειάζεται λεπτομέρειες. Το μόνο που έχω να σας πω είναι πως το σύνολό τους είναι 3,34 ευρώ

















Περιμένω τα σχόλιά σας και τις δικές σας αγορές! 



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".