FOOD LOVERS TAG....!!!

/
0 Comments
Follow my blog with Bloglovin

Καλωσορίσατε στο πιο νόστιμο Tag
του Blog μου!
Καλή ανάγνωση και καλή όρεξη!

1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό???

 Το αγαπημένο μου φαγητό....Νομίζω ότι έχει να κάνει με ζυμαρικά και σούπες!
Συγκεκριμένα θα πω Μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας και κοτόσουπα αυγολέμονο.

2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό???

Τρελαίνομαι για τούρτες! Νομίζω οι πιο νόστιμες τούρτες είναι οι τούρτες γενεθλίων.


3. Ποιο φαγητό δεν θα δοκίμαζες πότε???

Εδώ έχω να δηλώσω κάτι και θέλω  να μου πείτε κ εσείς τη γνώμη σας αν ποτέ το έχετε δοκιμάσει και αν σας άρεσε.
Πριν καιρό έτυχε να αγοράσει η μητέρα μου δαγκάνες κάβουρα τις οποίες βρήκε να πωλούνται κατεψυγμένες  σε αλυσίδα γνωστών σούπερ μάρκετ. Όταν συνειδητοποίησα τι είναι (αφού εις είχε τηγανίσει) σοκαρίστηκα. Αυτές δεν θα δοκίμαζα ποτέ!

4. Ελληνική, ιταλική, μεξικάνικη ή ασιατική κουζίνα???

Τώρα πρέπει να διαλέξω μόνο μία; Αν πρέπει θα πω Ιταλική γιατί είναι πιο κοντά στις γευστικές μου προτιμήσεις 

5. Έχεις αλλεργία σε κάποιο φαγητό???

Έχω αλλεργία στην Γραβιέρα.Κάθε φορά που τρώω γραβιέρα βγάζω εξανθήματα κάτω από τον λαιμό.

6. Σε ποιο φαγητό/γλυκό είσαι εξπέρ???

Χμμ δύσκολη ερώτηση γιατί δεν μαγειρεύω συχνά. Θα πω στις ομελέτες!


7. Ποιο είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτα???

Τα αυγά μετράνε;;

8. Είσαι χορτοφάγος???

Όχι δεν είμαι αλλά θα μπορούσα εύκολα να γίνω καθώς με το κρέας δεν έχω την καλύτερη σχέση.


9. Συνήθως τι παραγγέλνεις απ'έξω???

 Εεε τα κλασσικά...Πίτσες,Σουβλάκια και Κινέζικο


10. Είσαι γλυκατζού ή fan των αλμυρών σνακ???

Είμαι Fan των αλμυρών. Θα τα λιγουρευτώ πιο συχνά από τα γλυκά. Όπως επίσης οποιοδήποτε φαγητό συνδυάζεται και με γλυκά και με αλμυρά υλικά όπως πχ κρέπες,pancakes κλπ. θα προτιμήσω να τα φάω αλμυρά.

11. Αγαπημένο σνακ???

Ριζογκοφρέτες!! Τις αγαπώ!

12. Πως τρως το σάντουιτς σου???

 Κλασσικότατα! Γαλοπούλα,Τυρί και Ντομάτα.


13. Σε αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το έχεις ρίξει στη μάσα???

Σε όλες τις φάσεις τις ζωής μου προσπαθώ να προσέχω. Πολύ σπάνια δεν θα προσέχω τι τρώω, Τώρα είμαι στη φάση της γυμναστικής και της υγιεινής διατροφής.

14. Ποιος μαγειρεύει καλύτερα μέσα στην οικογένεια???

Τι ερώτηση είναι αυτή; εννοείτε πως εγώ μαγειρεύω καλύτερα!
Αστειεύομαι...ούτε καν... Η μαμά μου!!

Σας κάνω όλες Tag και περιμένω να δω τα δικά σας post ή Video όπως και τα μηνύματα και τα σχόλιά σας!!!! 

Μέχρι το επόμενο post....Να είστε καλά!


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".