Mary's Diary # 1 - Acne in 23? | The diagnosis

/
0 Comments


  Σαν έφηβη δεν είχα καμία εμπειρία με την ακμή. Πέρασα όλη μου την εφηβεία με εντελώς καθαρό πρόσωπο. Φταίνε οι καθαρισμοί που έκανα από νωρίς; Δεν έχω ιδέα. Το πρόσωπό μου ήταν πεντακάθαρο, πετούσα καμιά φορά ένα σπυράκι τις "δύσκολες μέρες" αλλά ως εκεί. Γι' αυτό το λόγο άργησα να βάλω makeup στο πρόσωπο μου. 

 Όλα λοιπόν πήγαιναν καλά μέχρι πέρυσι τον Ιανουάριο που άρχισα να βγάζω διάφορα σπυράκια στα μάγουλα και κάτω από τα μάγουλα προς τον λαιμό.

 Δεν πήρα την απόφαση να πάω κατευθείαν σε ειδικό να με κοιτάξει και είπα πως θα προσπαθήσω να τα αντιμετωπίσω μόνη μου. 

 Χτες επιστρέφοντας σπίτι και βγάζοντας από το πρόσωπο μου το makeup αποφάσισα να πάω πρώτα στην αισθητικό μου. Αυτή γνωρίζει το δέρμα μου και εκείνη τη στιγμή ήταν η μόνη που πίστευα οτι μπορούσε να με βοηθήσει.

 Κανόνισα μια συνάντηση μαζί της να με δει. Με είδε και μου διέγνωσε ακμή. Ακμή στα 23 μου!!
Το περίμενα! Μου πρότεινε να πάω να με δει δερματολόγος. Μου είπε να δω τι θεραπεία θα μου προτείνει αλλά να αποφύγω τα πολύ βαριά φάρμακα. Από τη μεριά της μου είπε ότι μπορεί να μου προτείνει κρέμες να βάζω τοπικά στο πρόβλημα,καθαρισμούς και μία θεραπεία με οξέα η οποία γίνεται κάθε 15 ημέρες. 

 Κατά την άποψη της αισθητικού, μαζί με την αγωγή της δερματολόγου και τις δικές της μεθόδους η λύση θα είναι γρήγορη και θα καταπολεμηθεί το πρόβλημα για πάντα και πολύ γρήγορα.

 Δεν πήρα καμία απόφαση ακόμα. Θα επισκεφτώ τη δερματολόγο και μετά θα αποφασίσω! 



To be continued...



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".