TMI TAG

/
0 Comments




Ρουμπινάκια μου γεια σας

Ήρθε η ώρα να γνωριστούμε καλύτερα!
Τι λέτε και εσείς; Πάμε να ξεκινήσουμε;


1) Τι φοράς αυτή τη στιγμή??

Αυτή τη στιγμή φοράω ένα floral μπλουζάκι και ένα γαλάζιο σορτς.

2) Έχεις ερωτευτεί ποτέ???

Έχω ερωτευτεί και είμαι ακόμα ερωτευμένη.

3) Πόσο ύψος έχεις???

Το ύψος μου είναι 1,65. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο... 

4) Έχεις τατουάζ???

Όχι δεν έχω και δεν νομίζω να αποκτήσω.

5) Τι τρύπες έχεις κάνει???

Από τρύπες έχω μόνο στα αυτιά. Είμαι πολύ φοβητσιάρα για να κάνω οπουδήποτε αλλού. Και μόνο η ιδέα να πονέσω με απωθεί!

6) OTP (ποιους δυο ανθρώπους θέλω μαζί)

Μόνο δύο πρέπει να διαλέξω? Θα πάρω σαν ένα τους γονείς μου και την αδερφή μου και το δεύτερο είναι σίγουρα το αγόρι μου.Sorry αλλά δεν μπορώ να κάνω εξαιρέσεις! 


7) Aγαπημένη σειρά

Θα πω την μοναδική σειρά που βλέπω φανατικά τους "Συμμαθητές".

8) Τι σου λείπει???

Δεν νομίζω ότι μου λείπει κάτι. Νιώθω πλήρης συναισθηματικά. Αυτό που ίσως θα ήθελα θα ήταν να έχω μια δουλειά.

9) Πόσο χρονών είσαι???

Είμαι 23 ετών.

10) Τι ζώδιο είσαι???
       
Είμαι Καρκινάκι!
                   
11) Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλο??


Θέλω να είναι καλό παιδί, με κατανόηση, καλούς τρόπους, δραστήριος, ώριμος και συζητήσιμος. Τα βασικά.

12) Αγαπημένος ηθοποιός
Μπεν Άφλεκ Αχχχ......

13) Αργή ή γρήγορη μουσική???

Επειδή λατρεύω τον χορό και είμαι και υπερκινητική, θα πω γρήγορη!


14) Αγαπημένο χρώμα 

Το αγαπημένο μου χρώμα είναι αυτό της άμμου.

15) Που πας όταν είσαι λυπημενη???

 Μου αρέσει να βάζω μουσική από το κινητό μου και να περπατάω!

16) Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο???

 Για να κάνω μπάνιο ένα μισάωρο το χρειάζομαι σίγουρα. Αν όμως πρέπει να κάνω την περιποίηση μου μια ώρα νομίζω την συμπληρώνω! 


17) Πόση σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί???

Επειδή είμαι από τους ανθρώπους που θα κάνουν τα πάντα για να κερδίσουν ύπνο έχω καταφέρει να ετοιμάζομαι μέσα σε 30-35 λεπτά!


18) Έχεις μπει πότε σε καβγά???

Ξύλο όχι δεν έχω παίξει ποτέ αλλά έχω τσακωθεί πολλές φορές! Ξεσπάω ρε παιδί μου!!


19) Τι φοβίες έχεις???

Με τρομάζει απίστευτα η απώλεια, οποιαδήποτε και αν είναι αυτή.Όλα τα άλλα τα ρυθμίζω αλλά το ενδεχόμενο να χάσω κάποιον δικό μου άνθρωπο με τρελαίνει. 


20) Τελευταία σειρά που έχεις δει..

Επειδή όπως προανέφερα δεν βλέπω ιδιαίτερα σειρές θα πω ξανά τους συμμαθητές.

21) Τελευταίο άτομο που μίλησες....

Με την αδερφή μου, πριν λίγα δευτερόλεπτα.

22) Αγαπημένο φαγητό

Κανελόνια στον φούρνο με ντοματούλα και τυράκι!


23) Ποια χωρά θέλεις να επισκεφτείς???

Θέλω πολύ να επισκεφτώ την Πολωνία, γιατί είναι η χώρα που κατάγεται το αγόρι μου και έχω ακούσει τόσα πολλά για αυτή που θέλω να την επισκεφτώ.


24) Τι σχέση έχεις με το άτομο που έστειλες τελευταία φορά μήνυμα???

Το τελευταίο άτομο που έστειλα μήνυμα είναι το αγόρι μου.


25) Που ήσουν πριν από λίγο???

Πριν από λίγο έτρωγα στην κουζίνα.


26) Σου αρέσει κάποιος???

 Μα φυσικά!! και το ξέρει.


27) Πότε ήταν η τελευταία φορά που φίλησες κάποιον???

Φίλησα πριν από λίγο την αδερφή μου που γύρισε σπίτι!

28) Πότε ήταν η τελευταία φορά που σε προσέβαλαν???


Δεν θυμάμαι ακριβώς, πάνε κάτι μήνες και ήταν γιατί χαμογελάω συνεχώς...σε κάποιους δεν αρέσουν οι χαρούμενοι άνθρωποι τι να κάνουμε.


29) Τελευταίο άθλημα που έκανες???

Κολύμπησα στην θάλασσα το καλοκαίρι...τι? δεν μετράει?



Ευχαριστώ που διαβάσατε το post μου! 
Περιμένω τα σχόλια σας,! 

Μη ξεχάσετε να με βρείτε σε όλα τα Social Media που υπάρχουν στην καρτέλα Contact

Να περνάτε καλά!





You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".