PANTENE - MY FAVE SAMPOO

/
0 Comments




Ρουμπινάκια μου γεια σας!

Σε αυτό το post  θα σας παρουσιάσω τον έρωτα μου σε ότι αφορά την περιποίηση των μαλλιών και πιο συγκεκριμένα τα αγαπημένα μου σαμπουάν της εταιρίας Pantene!

Για εμένα τα προϊόντα Pantene είναι από τα καλύτερα καθώς δεν με έχουν απογοητεύσει ποτέ και πάντα είναι αποτελεσματικά σε ότι και αν υπόσχονται!

Τα σαμπουάν που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο μπάνιο μου είναι τα εξής : 



ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΧΡΩΜΑΤΟΣ & Απαλοτητα


ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΧΡΩΜΑΤΟΣ & ΑΠΑΛΟΤΗΤΑ


Αυτό το σαμπουάν το χρησιμοποιώ τον τελευταίο χρόνο που έβαψα τα μαλλιά μου.

Σύμφωνα με το προϊόν:

Θρέφει τα μαλλιά και βοηθά στην προστασία τους από το ξεθώριασμα του χρώματος λόγω της φθοράς του styling. Για μαλλιά ορατά πιο υγιή που λάμπουν. Είναι Ιδανικό για μαλλιά βαμμένα ή με ανταύγειες.

Σχηματίζει ένα προστατευτικό στρώμα που βοηθά στην προστασία των βαμμένων μαλλιών ενάντια στη φθορά από το styling.


ΣΑΜΠΟΥΑΝ AQUA LIGHT ΑΝΑΛΑΦΡΑ ΜΑΛΛΙΑ 

AQUA LIGHT ΑΝΑΛΑΦΡΑ ΜΑΛΛΙΑ

Το συγκεκριμένο σαμπουάν με έχει σώσει γιατί παρόλο που η τρίχα μου είναι χοντρή, όποτε νιώθω τα μαλλιά μου να έχουν βάρος και λούζομαι το προϊόν τα κάνει πολύ πιο ελαφριά. Όσες έχετε πυκνό μαλλί και χοντρή τρίχα με καταλαβαίνεται.

Με μικρο-συστατικά ενδυνάμωσης, στοχεύει και βοηθά στην ενίσχυση της λεπτής τρίχας αφήνοντας τα μαλλιά ανάλαφρα, σχεδόν χωρίς βάρος. Ιδανικό γι'αυτούς που αναζητούν την αίσθηση ανάλαφρων μαλλιών, σχεδόν χωρίς βάρος.

                             ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ


ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ 7


Και αυτό είναι το αγαπημένο μου.

Το Pantene Σαμπουάν Προστασία Νεότητας 7, προστατεύει 7 σημάδια των νεανικών μαλλιών: Δύναμη, Όγκος, Λάμψη, Απαλότητα, Ενυδάτωση, Επανόρθωση φθοράς, Ελαστικότητα στις άκρες.

Το αντιγηραντικό σύστημα Pantene Pro-V αναζωογονεί την τρίχα και διατηρεί τη νεανική εμφάνιση των μαλλιών βοηθώντας τα να παραμένουν δυνατά, λαμπερά και με όγκο.Ιδανικό για αυτούς που θέλουν να προλάβουν την γήρανση των μαλλιών.


CONDITIONEr

 QUA LIGHT ΑΝΑΛΑΦΡΑ ΜΑΛΛΙΑ


CONDITIONER

 QUA LIGHT ΑΝΑΛΑΦΡΑ ΜΑΛΛΙΑ

Και τέλος αυτά τα δύο μαλακτικά μαλλιών!

Βοηθούν στην ενίσχυση της λεπτής τρίχας ενάντια στη φθορά από το styling. Μαλλιά με υγιή εμφάνιση, περιποιημένα και ανάλαφρα, σχεδόν χωρίς βάρος.

Αυτά είναι τα αγαπημένα μου σαμπουάν της Pantene!!


Μη ξεχάσετε να με βρείτε σε όλα τα Social Media που υπάρχουν στην καρτέλα Contact!

Μέχρι το επόμενο Post να περνάτε καλά!!




You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".