Mary's Diary # 2 - Acne in 23? | The dermatologist

/
0 Comments


Σήμερα ήταν η δεύτερη επίσκεψη σε ειδικό για το θέμα μου με την ακμή.

 Επισκέφτηκα την δερματολόγο μου η οποία επιβεβαίωσε το πρόβλημα της ακμής μου. Μου είπε ότι πρόκειται για κυστική ακμή η οποία δύσκολα θεραπεύεται με αλοιφές. 
Μου πρότεινε να αρχικά να κάνω εξετάσεις αίματος, έναν καθαρισμό και έπειτα να ξεκινήσω φαρμακευτική αγωγή.

 Η αγωγή που μου συνέστησε είναι με τα χάπια A-cnotren των 20 mg. Μαζί με τα χάπια αυτά μου πρότεινε και την ενυδατική κρέμα της Frezyderm Ac-Norm Agquatic διότι το συγκεκριμένο φάρμακο θα μου κάνει ξηροδερμία στο δέρμα και τα χείλη. Αργότερα θα μου προτείνει και μια κρέμα για τις κοκκινίλες.

 Η θεραπεία αυτή θα γίνει για ένα μήνα. Έπειτα θα κάνω πάλι εξετάσεις αίματος και θα συνεχίσουμε ανάλογα με τα αποτελέσματα.

Σκέφτομαι να ξεκινήσω την θεραπεία με την δερματολόγο μου!

Οπότε το επόμενο βήμα μου είναι οι αιματολογικές εξετάσεις!





To be continued...


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".