Mary's Diary # 3 - Acne in 23? | Skin Purification

/
0 Comments



Παρασκευή σήμερα και η περιπέτεια μου με την ακμή συνεχίζεται!

Χθες το πρωί πήγα και έδωσα αίμα για τις εξετάσεις που μου ζήτησε να κάνω η δερματολόγος πριν ξεκινήσω την θεραπεία με τα χάπια.

Σε αυτό το σημείο ήθελα να τονίσω πως επέλεξα να ακολουθήσω την θεραπεία της δερματολόγου για τους εξής λόγους. Αρχικά μου διέγνωσε κυστική ακμή πράγμα που με το ταπεινό μου μυαλό θεωρώ ότι δύσκολα καταπολεμάτε με καθαρισμούς και κρέμες όπως μου πρότεινε η αισθητικός.Έχω την αίσθηση πως η ακμή ξεκινάει από μέσα μας και ότι το αισθητικό κομμάτι ακολουθεί της θεραπείας .

Σήμερα το πρωί πήρα τα αποτελέσματα των αιματολογικών (τα οποία ευτυχώς ήταν πολύ καλά) , και το απόγευμα πήγα στην δερματολόγο μου για τον καθαρισμό που είχαμε κανονίσει.

Ήταν η πρώτη φορά που έκανα καθαρισμό σε δερματολόγο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πως σε αντίθεση με την αισθητικό μου χρησιμοποίησε πολύ λιγότερες κρέμες πριν και μετά τον καθαρισμό και πως έφυγα από εκεί με πολύ λιγότερες κοκκινίλες απ ότι έφευγα από την αισθητικό μου. (Όλα αυτά μπορεί να είναι τυχαία περιστατικά δεν θέλω να κατηγορήσω κανέναν.)

Καθαρίσαμε το πρόσωπό μου όσο το δυνατόν περισσότερο γινόταν. Μου πρότεινε να ξεκινήσω την φαρμακευτική αγωγή από σήμερα το βράδυ και να κανονίσω μαζί της ένα ραντεβού μέσα στις γιορτές (προς το τέλος του μήνα) για να  μου γράψει ξανά εξετάσεις και να μου αυξήσει τα mg στο χάπι.

Οπότε ξεκινάμε δυναμικά με πολύ θετική σκέψη και περιμένουμε τα αποτελέσματα (που ελπίζω να είναι σύντομα και ανώδυνα). 
To be continued... 



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".