Farmasi Cherry Peel Off Mask - Review

/
0 Comments


Follow my blog with Bloglovin



Ρουμπινάκια μου τι κάνετε;

Είμαστε σήμερα εδώ να κάνουμε Review για τη Peel Off  Mask από την εταιρία Farmasi.

Αυτό το προϊόν είναι μια μάσκα με άρωμα κεράσι που έχει μορφή τζελ,εφαρμόζεται σε στεγνό πρόσωπο, στεγνώνει και υπόσχεται ότι αφαιρεί  τα στίγματα και τα νεκρά κύτταρα.

Το συγκεκριμένο προϊόν το αγόρασα καθαρά από περιέργεια λόγο της συσκευασίας και της τιμής του. Εδώ μπορείτε να το post με την αγορά του.


Με το που ανοίγεις τη συσκευασία η πρώτη μυρωδιά που σου έρχεται είναι οινόπνευμα και με πολύ προσπάθεια σου έρχεται και η μυρωδιά του κερασιού.

Με το που απλώσεις το προϊόν στο πρόσωπο σου ακόμα και αν το έχεις τοποθετήσει αρκετά μακριά από την περιοχή των ματιών νιώθεις τσούξιμο στα μάτια. Αυτό γίνεται λογικά λόγο του οινοπνεύματος. Αυτό το τσούξιμο ήταν που για εμένα έδωσε την κόκκινη κάρτα σε αυτό το προϊόν.
Οι περισσότερες πιστεύω θέλουμε να χρησιμοποιούμε προϊόντα τα οποία μας κάνουν να νιώθουμε ευχάριστα και να είναι αποτελεσματικά.

Εννοείτε πως δεν το χρησιμοποίησα ξανά στο πρόσωπο μου. Την μεγαλύτερη ποσότητα την κατανάλωσα στο να αφαιρέσω το ξεφλούδισμα από το καλοκαιρινό κάψιμο στα πόδια.

Θέλω στα comment να μου πείτε αν έχετε χρησιμοποιήσει αυτό το προϊόν ή κάποιο παρόμοιο που σας απογοήτευσε τόσο, και να μου προτείνεται ένα άλλο που να κάνει την ίδια δουλειά.

Μη ξεχάσετε να με βρείτε σε όλα τα Social Media που υπάρχουν στην καρτέλα Contact!

Μέχρι το επόμενο Post να περνάτε καλά!!







You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".