What's In My Bag? University Edition

/
0 Comments




Follow my blog with Bloglovin


Γεια σας Ρουμπινάκια μου!

Τελείωσε πια η εξεταστική μου και κάθισα στο κρεβάτι μου να ετοιμάσω την τσάντα που παίρνω μαζί μου στο πανεπιστήμιο.

Ενώ είχα απλώσει στο κρεβάτι όλα τα πράγματα μου ήρθε η ιδέα να κάνω αυτό το post!

Ας μη τα πολυλογούμε και ας ξεκινήσουμε...

Η Τσάντα




Αυτή είναι η τσάντα μου!! Την έχω περίπου δύο χρόνια και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη. Την βλέπω να κυκλοφορεί συχνά και σε διάφορα χρώματα. Εγώ την είχα αγοράσει από το Attrarre Alexia  στο Χαλάνδρι. Είναι μια πάρα πολύ βολική και ευρύχωρη τσάντα που ασφαλίζει με δύο φερμουάρ, ένα στο πάνω μέρος της τσάντας και ένα στο πίσω.

Τα Γυαλιά Οράσεως 



Και ναι...τα τελευταία 3 χρόνια απέκτησα και εγώ μυωπία. Από την ημέρα της διάγνωσης δεν τα έχω αποχωριστεί ποτέ. Ο σκελετός είναι από τον οίκο Ralph Rauren.
Μπορείτε να τα βρείτε Εδώ

Τα Γυαλιά Ηλίου


  Το δεύτερο ζευγάρι γυαλιών που δεν αποχωρίζομαι ποτέ είναι τα γυαλιά ηλίου. Τα συγκεκριμένα τα απέκτησα πρόσφατα. Τα λατρεύω γιατί είναι απλά λεπτά και πολύ μοδάτα. Είναι από τον οίκο Invu και μοιάζουν πολύ με τα αντίστοιχα Ray Ban.

Η Ομπρέλα


Ποτέ μα ποτέ τον χειμώνα δεν βγαίνω από το σπίτι χωρίς ομπρέλα,οπότε δεν βγαίνει ποτέ από την τσάντα μου.

Το νερό


Άλλο ένα πράγμα που δεν βγαίνει ποτέ από την τσάντα μου είναι το νερό. Χειμώνα - Καλοκαίρι το μπουκάλι δεν βγαίνει από την τσάντα μου. Μη ξεχνάτε το νερό στην καθημερινότητα σας!

Το Ταπεράκι


      
Και επειδή με τόσες ώρες μάθημα και με το μεσημεριανό να, αργεί ένα τοστάκι πάντα  χρειάζεται.Έτσι λοιπόν ένα ή δυο τοστάκια πάντα υπάρχουν στην τσάντα μου!

Το Αρωματικό


Αυτό το όμορφο πουγκάκι με άρωμα λεβάντας ποτέ δεν βγαίνει από την τσάντα μου. Το αγόρασα από το Jumbo και μπορείτε να το βρείτε Εδώ.

Το Τετράδιο


Στη σχολή μαζί μου παίρνω ένα και μοναδικό τετράδιο που το χρησιμοποιώ μέχρι να το γεμίσω. Έπειτα μεταφέρω τις σημειώσεις μου σε άλλα χαρτιά και τα αρχειοθετώ σε ντοσιέ. Έτσι εξοικονομώ χώρο στην τσάντα μου. Το τετράδιο το αγόρασα από το Jumbo και μπορείτε να το βρείτε  Εδώ.

Τα ακουστικά 



Δεν γίνεται να χρησιμοποιήσεις το μετρό ή τα λεωφορεία χωρίς μουσική. Τα ακουστικά και η θήκη τους ώστε να μην πλέκονται με τα πράγματά μου είναι πάντα μέσα στην τσάντα μου. Την θήκη των ακουστικών την αγόρασα από τα Jumbo και μπορείτε να τα βρείτε Εδώ. Τα ακουστικά είναι από το κατάστημα Diktis στο Μοναστηράκι.

Το Πορτοφόλι



Το πορτοφόλι και να θέλει δεν μπορεί να μην υπάρχει στην τσάντα μου. Αυτό το πορτοφόλι το έχω λατρέψει γιατί έχει αρκετό χώρο για τις κάρτες και την ταυτότητα αλλά και για τα χρήματα. Έχω επιλέξει αυτό το σχέδιο γιατί είναι σαν λουστρίνι και δεν φθείρεται εύκολα. Το έχω αγοράσει από τα καταστήματα Λαμπράκης.

Η κασετίνα



Την λατρεύω αυτή την κασετίνα. Από τότε που την αγόρασα δεν έχει βγει ποτέ από την τσάντα μου και έχει γίνει σήμα κατατεθέν της σχολής μου. Στην κασετίνα μου έχω πάντα 3 στυλό, ένα μολύβι, ένα μπλάνκο, μία γόμα, το στικάκι μου και ένα σταυρουδάκι. Την κασετίνα την έχω αγοράσει από τα Tiger.

Το Νεσεσερ



Τέλος μέσα στην τσάντα μου βρίσετε πάντα το νεσεσέρ μου. Είναι ένα τσαντάκι από τον οίκο  Longchamp στο οποίο βάζω όλα τα απαραίτητα. Μέσα στον τσαντάκι υπάρχει  μια χτένα, ένα καθρεφτάκι, ένα κουτάκι για σερβιέτα, μωρομάντηλα, χαρτομάντηλα, υγρομάντηλα, προστατευτικά για την τουαλέτα, ένα αντισηπτικό, ένα κραγιόν, ένα λιποζάν, ένα βαζάκι με λοσιόν του αρώματος μου και δύο λαστιχάκια για τα μαλλιά.

Αυτά είναι τα πράγματα που έχει μέσα η τσάντα που παίρνω στη σχολή μου. Σίγουρα έχω ξεχάσει να βάλω κάποια....Θέλω στα σχόλια να μου γράψετε εσείς τι παραπάνω βάζετε στην τσάντα σας και να θέλετε να κάνω κάποιο ποστ με κάποιο/α απο αυτά που σας έδειξα.

Μη ξεχάσετε να με βρείτε σε όλα τα Social Media που υπάρχουν στην καρτέλα Contact!

Να είστε όλοι καλά και τα λέμε σε ένα επόμενο post!! 



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".