That's Me

/
0 Comments


Hello...

Είμαι η Μαρία Ρουμπίνη. Είμαι 25 ετών και ζω στην Αθήνα. Σπουδάζω Marketing στο Αμερικάνικο κολέγιο της Αθήνας και Θεολογία στη Θεολογική σχολή Αθηνών.

Όλα ξεκίνησαν κάπως έτσι...

Από πολύ μικρή μου άρεσε να γράφω. Ένας από τα μεγαλύτερα όνειρα μου ήταν να αρθρογραφώ. Έτσι λοιπόν ένα απόγευμα που καθόμουν στο γραφείο μου ξεκίνησα την δημιουργία του Blog μου και πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενη που πήρα αυτή την απόφαση εκείνο το απόγευμα.

Το βασικό μου θέμα...

Η θεματολογία μου προέκυψε από το γεγονός ότι κάθε φορά που έβλεπα, αγόραζα ή δοκίμαζα κάτι ήθελα να μοιραστώ με κάποιον χωρίς να είμαι σίγουρη ότι ο περίγυρος μου ήθελε πραγματικά να με ακούσει (χεχε). Με τη δημιουργία όμως του blog μου ήξερα που θα απευθυνθώ!

Οι στόχοι μου...

Με  το blog αυτό θέλω να δημιουργήσω κάτι διαφορετικό. Η θεματολογία του θέλω να προσαρμόζεται κάθε φορά στις ανάγκες και στα ενδιαφέροντα των αναγνωστών μου. Η απλή παρουσίαση ή κριτική κάποιου προϊόντος δεν είναι το θέλω μου. Αυτό που στοχεύω είναι  να δημιουργηθεί μια παρέα!

Το υλικό μου...

Νέο υλικό στο blog μου δημοσιεύεται 2-3 φορές την εβδομάδα. 

Οτιδήποτε γράφετε στο blog μου είναι ανταποκρίνεται στη δική μου άποψη είτε αυτή είναι θετική είτε είναι αρνητική.

Οι περισσότερες φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται είναι από προσωπικό υλικό και οποιαδήποτε χρήση τους γίνεται μέσω απαιτούμενης άδειας.

Συνεργασίες & επικοινωνία 

Το blog μου είναι φιλικό σε οποιοδήποτε είδος επικοινωνίας (ακόμα και για να μου πείτε απλά ένα γεια!)

Κάθε είδους συνεργασία είναι ευπρόσδεκτη (διαγωνισμών, review, προϊόντα, ρούχα, υπηρεσίες, βιβλία κλπ.) αρκεί τα προϊόντα να ταιριάζουν στο περιεχόμενο του blog μου.

Αν ενδιαφέρεστε να συνεργαστείτε ή να επικοινωνήσετε μαζί μου μπορείτε να με βρείτε εδώ! 




Stay Strong And Keep Smiling, Because Life Is A Beautiful Thing And There Is So Much To Smile About




You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".