Review - Artdeco Bronzing Spray

/
0 Comments
 

 Γεια σας Ρουμπινάκια μου!! Στα πλαίσια μιας φωτογράφισης που
έκανα πρόσφατα χρειάστηκε να εφαρμόσουν στο σώμα μου το spray μαυρίσματος Artdeco, για μια πιο μαυρισμένη όψη.

Πρόκειται για ένα spray μαυρίσματος, αδιάβροχο ιδανικό για ένα γρήγορο, ομοιόμορφο μαύρισμα που στεγνώνει γρήγορα και είναι μακράς διαρκείας.
Δίνει στο σώμα σας ένα φυσικό μπρούτζινο χρώμα χρησιμοποιώντας την κατάλληλη απόχρωση ανάλογα με την ένταση που επιθυμείτε.



Σε εμένα χρησιμοποίησαν την πιο ήπια απόχρωση το Νο.1 Soft Caramel. Με το που ψεκάζεται το προϊόν στο σώμα στεγνώνει σχετικά γρήγορα, όχι αμέσως όπως υπόσχεται το προϊόν  και θέλει πάρα πολύ προσοχή γιατί ξεβάφει. Αν δεν έχει στεγνώσει καλά μπορεί να λερώσει το ρούχο η οτιδήποτε άλλο έρθει σε επαφή με το σώμα σας. Στη δική μου περίπτωση που ίδρωσα ξέβαψε πάνω στα ρούχα μου.

Ο φόβος που μου δημιούργησαν ήταν να προσέξω γιατί δεν καθαρίζει από τα ρούχα και φεύγει δύσκολα από το δέρμα. Μεγάλο ψέμα. Το μόνο που χρειάστηκε για να βγει από το δέρμα μου ήταν μια καλή απολέπιση και ένα καλό τρίψιμο με το αφρόλουτρο μου. Όσο για τα ρούχα τα έτριψα με απορρυπαντικό για πλύσιμο στο χέρι και έφυγε κατευθείαν ο λεκές.

Το γενικό συμπέρασμα μου γι αυτό το προϊόν : Δίνει στο δέρμα σας μια μπρούντζινη όψη χωρίς να το βαραίνει ,το κρατάει απαλό και γυαλιστερό. Βγαίνει εύκολα από το δέρμα και τα ρούχα σας. Σας το συνιστώ! 

 Εσείς έχετε αυτό το προϊόντα ή θα θέλατε να το δοκιμάσετε? Περιμένω τα σχόλια σας!
Μέχρι το επόμενο post να είστε όλοι καλά!


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".