Favorites Brands Tag!

/
0 Comments
Follow my blog with Bloglovin


Ρουμπινάκια μου γεια σας! 

Αυτό είναι ένα Tag για τις αγαπημένες μου εταιρίες καλλυντικών.Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι επιτυχημένο αυτό το tag γιατί είμαι ένα άτομο που ψωνίζει μόνο προϊόντα που τον βολεύουν αλλά θα το δοκιμάσω γιατί όχι!! 

Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!

1.Ποια η αγαπημένη σου εταιρία για περιποίηση προσώπου?

Η αγαπημένη μου εταιρία για προϊόντα καθαρισμού προσώπου είναι η Frezyderm και από κρέμες η Nivea.

2.Ποια η αγαπημένη σου high end μάρκα καλλυντικών?

Αν και δεν είμαι από τις κοπέλες που θα ξοδέψουν πολλά χρήματα για την αγορά καλλυντικών, αν έπρεπε οπωσδήποτε να αναφέρω μια μάρκα,αυτή θα ήταν της Chanel.Αν και πλέον μόνο τα αρώματα της θα αγόραζα.

3. Ονόμασε 5 top brands για κραγιόν!  

    1. MAC
    2.Clinique 
    3.Lancome
    4.Seventeen
    5.Golden Rose

4.Η πιο αγαπημένη μου οικονομική εταιρία είναι... 

 Η πιο αγαπημένη μου οικονομική εταιρία είναι η W7. Πραγματικά μπορείς να βρεις αξιόλογα προϊόντα που δεν έχουν  να ζηλέψουν σε τίποτα τις πιο high end μάρκες!

5.Το ωραιότερο άρωμα που έχω μυρίσει ποτέ στη ζωή μου είναι....

Μακράν το καλύτερο είναι το Sunset Heat Perfume της Escada. Δεν υπάρχει πιο φρουτένιο άρωμα!

6. Καλύτερα foundation μπορείς να βρεις στην εταιρία....

Το καλύτερο foundation κατά τη γνώμη μου είναι αυτό που χρησιμοποιώ εγώ το Miracle touch make up της Max Factor.

7.Η πιο αξιόλογη "web brand" για σένα είναι η....

 Μα φυσικά η The Balm!! Απλά αγαπημένη!

8.Ποια εταιρία καλλυντικών βγάζει κατά τη γνώμη σου τις πιο ωραίες μάσκαρα?

  Νομίζω η Lancome. Τις περισσότερες φορές που αγοράζω Μάσκαρα από την συγκεκριμένη εταιρία μένω απόλυτα ικανοποιημένη. 

9. Από τις ελληνικές εταιρίες καλλυντικών ποια ξεχωρίζεις και γιατί? 

 H seventeen. Είμαι φανατική πελάτισσα τους καθώς συνδυάζει πολύ καλή ποιότητα και τιμή.

10. Μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων ανήκει δικαιωματικά στην..... 

Νομίζω μεγαλύτερη ποικιλία έχει η MAC αν και δεν είμαι φαν των χρωμάτων.


 11.Ποιας μάρκας είναι τα αγαπημένα σου πινέλα? 

 Δεν έχω πολλά πινέλα καθώς όπως προανέφερα είμαι άνθρωπος που χρησιμοποιεί μόνο ότι τον βολεύει. Για το μακιγιάζ μου χρησιμοποιώ ένα τύπου Beauty Blender σφουγγαράκι και κάτι πινέλα της Seventeen που δεν θυμάμαι καν πως απέκτησα!


 12.Αν ήσουν επαγγελματίας μακιγιέζ ποια προϊόντα θα εμπιστευόσουν για 
τις πελάτισσες σου? 

 Επειδή τυχαίνει να με έχουν βάψει αρκετές φορές επαγγελματίες που χρησιμοποιούσαν διαφορετικών εταιριών καλλυντικά ο καθένας, μπορώ να πω πως αν είσαι καλός στη δουλειά σου όποιας εταιρίας καλλυντικά χρησιμοποιείς το αποτέλεσμα θα είναι εξαιρετικό. Αφού όμως πρέπει να διαλέξω θα πω Mac.

13. Υπάρχει κάποιο brand που να σε έχει απογοητεύσει πλήρως? 

Είναι αρκετά απογοητευμένη από ένα Foundation της Estee Lauder. To χρησιμοποίησα 2 φορές για να το δοκιμάσω και έβγαλα σπυράκια στο πρόσωπο τα οποία με ταλαιπώρησαν αρκετά. Δεν ξέρω αν φταίει το προϊόν άλλα δεν το χρησιμοποίησα ξανά.

14.Η έκπληξη της χρονιάς για μένα ήταν....

Φέτος δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε κάποιο προϊόν αλλά θα αναφέρω 2 προϊόντα τα οποία αγάπησα και πλέον δεν κυκλοφορούν είναι το Clinique Moisture Sheer Lipstick SPF στην απόχρωση Sweet Violet και το La Laque Fever της Lancome.
 15.Αν σε υποχρέωναν να χρησιμοποιήσεις προϊόντα αυστηρά από μια 
και μόνο εταιρία ποια θα ήταν αυτή? 

Seventeen! Με καλύπτει πλήρως. 

16. Αγαπημένο κατάστημα για αγορές καλλυντικών? 

Hondos Center. Βρίσκεις τα πάντα.

17. Καλύτερη βαφή μαλλιών ever είναι η.......

Δεν έχω ιδέα! Δεν βάφω τα μαλλιά μου.

18.Το ελιξήριο των μαλλιών μου επινόησε η.........

Φύση. Τίποτα καλύτερο από το ελαιόλαδο στις άκρες των μαλλιών σας κορίτσια σαν μάσκα.

19.Ποια η καλύτερη φαρμακευτική εταιρία καλλυντικών για εσένα? 

 Ο Korres είναι για εμένα η καλύτερη φαρμακευτική εταιρία.

20. Σε ποια επωνυμία ανήκει το αγαπημένο σου eye primer? 

Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό αλλά δεν χρησιμοποιώ!


Ευχαριστώ που διαβάσατε το post μου! 
Περιμένω τα σχόλια σας, και εμείς θα τα πούμε σε ένα επόμενο! 
Να περνάτε καλά!



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".