How To Create My Blog Header - Fotojet.com

/
0 Comments



Ρουμπινάκια μου γεια σας!!

Στο σημερινό μου Post θα σας δείξω πως φτιάχνω τις εικόνες- τίτλους των post μου. Είναι μία διαδικασία πάρα πολύ απλή και διασκεδαστική καθώς μπορείτε πειραματιστείτε και να ''παίξετε" με διάφορους συνδυασμούς ώστε να έχετε ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα.

1) Το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να μπείτε στο Fotojet.com.
     Επιλέξετε την καρτέλα Create a Desing.



2) Αφού το κάνετε την επιλογή της καρτέλας Create a Desing θα σας εμφανιστούν τα διάφορα είδη Desing που θα θέλατε να δημιουργήσετε.Εγώ επιλέγω τα Social Media Header και ψάχνω ανάλογα με το τι θέλω το κατάλληλο Desing.


3) Επιλέγετε το Desing που ταιριάζει σε αυτό που έχετε στο μυαλό σας και ανεβάζετε τη φωτογραφία που θέλετε να χρησιμοποιήσετε στην επικεφαλίδα σας.



4) Αφού την ανεβάσετε την σύρετε και την τοποθετήσετε πάνω στο Desing που έχετε επιλέξει. Αν θέλετε μπορείτε να την επεξεργαστείτε ανάλογα με τον τρόπο που επιθυμείτε να φαίνεται ή ακόμη να αλλάξετε και το κείμενο που θα συνοδεύει την εικόνα σας. Εγώ συνήθως επιλέγω να την κάνω λίγο πιο θολή ώστε να δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στα γράμματα.


5) Και κάπως έτσι είναι το τελικό αποτέλεσμα. Έπειτα επιλέγετε αν θα την κατεβάσετε στον υπολογιστή σας ή θα την δημοσιεύσετε απευθείας στα social media σας. Φυσικά μπορείτε να κάνετε άπειρους συνδυασμούς ανάλογα με το δικό σας γούστο.

Αυτό ήταν Ρουμπινάκια μου το σημερινό post! 
Ελπίζω να σας βοήθησε και σύντομα θα ακολουθήσει και post για τα κολάζ και την επεξεργασία εικόνας!!

Μέχρι το επόμενο post να είστε όλοι καλά!!



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".