Beauty Haul | Garnier,Loreal,W7,Ro,Pretty

/
0 Comments



Ρουμπινάκια μου καλησπέρα!

Μετά από καιρό ήρθε ακόμα ένα Beauty Haul με πολύ αγαπημένα σε όλους σας προϊόντα. 
Πάμε αμέσως να ξεκινήσουμε!! 




Τιμή: 6,50

ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΕΝΤΟΝΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Είναι ένα από τα καινούρια προϊόντα της Garnier, υπόσχεται πολλά και η σύνθεσή του με δελέασε καθώς βάφομαι  έντονα λόγω των φωτογραφήσεων που συχνά κάνω.


Μια πρωτοποριακή διφασική σύνθεση, εμπλουτισμένη με μικκύλια, ενεργά καθαριστικά συστατικά που δρουν σαν μαγνήτες, παγιδεύοντας τους ρύπους και το μακιγιάζ αλλά και argan oil για μέγιστη αποτελεσματικότητα. Τα έλαια διαλύουν τα συστατικά του αδιάβροχου και μακράς διάρκειας μακιγιάζ, τα οποία είναι ανθεκτικά στο νερό. Έτσι, το μακιγιάζ αφαιρείται πιο εύκολα, γλιστρώντας ανάλαφρα από την επιδερμίδα και τις βλεφαρίδες. Με 1 κίνηση καθαρίζει και καταπραΰνει την επιδερμίδα. Μη λιπαρό, κατάλληλο για κάθε τύπο επιδερμίδας, ακόμα και για τις πιο ευαίσθητες.

Θα το δοκιμάσω και θα σας μιλήσω αναλυτικά σε ξεχωριστό Post. 

Κάτι μου λέει ότι θα το λατρέψω!



Τιμή: 0,90

Για αυτά τα Lip Balm δεν έχω να σας πω και πολλά γιατί δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ξανά. Το τελευταίο διάστημα εξαιτίας της θεραπείας που κάνω για την ακμή τα χείλη μου είναι πολύ ξηρά οπότε τα καταναλώνω σαν το νερό.

Τα επέλεξα γιατί περιέχουν Aloe Vera, το πακέτο όπως βλέπετε περιέχει δύο προϊόντα, δεν τεστάρονται σε ζώα και η τιμή τους ήταν πάρα πάρα πολύ καλή!

Θα επανέλθω σύντομα και για αυτά.





Τιμή: 5,20

Πολυσυζητημένες παλέτες σκιών της W7!

Τις αγαπώ! Είναι τα χρώματα που επιλέγω πιο συχνά για το μακιγιάζ μου και αφού τελείωσα τις προηγούμενες δεν είχα καλύτερη επιλογή!


ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ

Τιμή: 1,99

Το νέο trend έφτασε επιτέλους στα χέρια μου!
Ανυπομονώ να το δοκιμάσω και θα σας κάνω ένα σούπερ ξεχωριστό post μόνο με αυτό!
Μείνετε συντονισμένοι!



Τιμή: 5,50
Άλλο ένα λατρεμένο προϊόν της W7. 
Όλες το γνωρίζετε, δεν το είχα δοκιμάσει και ανυπομονούσα να το αποκτήσω!
So so Happy....




Τιμή: 9,99
Τις έχω δει παντού και τις έχω ζηλέψει πολύ.
Επέλεξα να δοκιμάσω αυτή με τον πράσινο άργυλο γιατί ήταν αδύνατο να αγοράσω και τις 3 μαζί και αυτή ταίριαζε πιο πολύ στις ανάγκες τις επιδερμίδας μου αυτή τη στιγμή.

Εννοείτε πως θα επιστρέψω και σε αυτή με ξεχωριστό post.



Τιμή: 5,50


Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Υπέροχες βλεφαρίδες, απίστευτα μαλακή τρίχα! Τις δοκίμασα είδη και είναι απίστευτες.
Θα τις δείτε σύντομα σε Make up Look 


Αυτό ήταν το post για σήμερα!

Ελπίζω να σας άρεσε και να περιμένετε με ανυπομονησία όπως και εγώ τις αναλυτικές μου "κριτικές" για τα προϊόντα.

Μέχρι το επόμενο post να είστε όλοι καλά!




You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".