SWEATER WEATHER TAG

/
0 Comments



Ρουμπινάκια μου γεια σας!
Τώρα που έρχονται τα κρύα είπα να κάνουμε ένα Tag για να ζεστάνουμε λίγο την ατμόσφαιρα.


Ποια είναι η αγαπημένη σου μυρωδιά σε κερί?

Η αγαπημένη μου μυρωδιά είναι κεράκια που αγοράζω από τα ΙΚΕΑ και μυρίζουν μήλο και κανέλα.

Καφές,τσάι ή ζεστή σοκολάτα?

Πίνω φανατικά τσάι. Μου αρέσει να αγοράζω διαφορετικά είδη και με διαφορετικά αρώματα.

Ποιο είναι το νούμερο 1 αγαπημένο σου πράγμα τον Φθινόπωρο/χειμώνα?

Το αγαπημένο μου πράγμα για το φθινόπωρο είναι μια κουβερτούλα ελαφριά που έχω πάντα στο κρεβάτι μου και είναι ότι πρέπει για τις πρώτες δροσούλες.

Ποια τάση μακιγιάζ προτιμάς?Τα σκούρα χείλη ή το eyeliner?

Μου αρέσουν πολύ τα σκούρα χείλη αλλά το eyeliner το προτιμώ!!

Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι αυτό το Φθινόπωρο/χειμώνα?

Το σκούρο πράσινο είναι το αγαπημένο μου.

Αγαπημένο φθινοπωρινό/χειμωνιάτικο άρωμα?

Το αγαπημένο μου άρωμα είναι το manifesto από ysl

Αγαπημένο Χριστουγεννιάτικο φαγητό?

Έχω συνδυάσει τα Χριστούγεννα με την κοτόσουπα αυγολέμονο.

Skinny jean ή κολάν?

Νιώθω πιο άνετα με το jean απ'οτι με τα κολάν οπότε Skinny jean.

Μπότες ή Uggs?

Μπότες! Οι Uggs δεν μου άρεσαν ποτέ

Καπέλα ή κασκόλ?

Τρελαίνομαι για κασκόλ!

Τι καιρό έχει το φθινόπωρο εκεί που ζείτε?

Έχει λίγο κρύο μα βροχούλα. Βέβαια τελευταία το φθινόπωρο έχει γίνει Άνοιξη...

Έχετε κάποιο αγαπημένο φθινοπωρινό/χειμωνιάτικο τραγούδι η απλά ένα τραγούδι που αγαπάτε αυτό το χρονικό διάστημα?

To Τραγούδι που έχω συνδυάσει με το φθινόπωρο/χειμώνα είναι το 

 Over the hill της Monika.

                      

Ευχαριστώ που διαβάσατε το post μου! 
Περιμένω τα σχόλια σας, και εμείς θα τα πούμε σε ένα επόμενο! 
Να περνάτε καλά!  


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".