Sun Care - Carroten

/
0 Comments








Follow my blog with Bloglovin


Κορίτσια μου και αγόρια μου καλωσορίσατε για άλλη μια φορά στον κόσμο μου. Ήρθε επιτέλους
το καλοκαίρι και ήρθε η ώρα να βγούμε στην παραλία να μας δει λίγο ο ήλιος και να δροσιστούμε!

Βέβαια αυτή η ανεμελιά χρειάζεται και την κατάλληλη φροντίδα γι'αυτό και εγώ σήμερα θα σας παρουσιάσω τα προϊόντα της Carroten που επέλεξα να χρησιμοποιήσω φέτος το καλοκαίρι! 

Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!




Προσθήκη λεζάντας

Είναι το λάδι μαυρίσματος που επιλέγω αρκετό μετά αφού έχω αρχίσει τα μπάνια μου και παράλληλα με την χρήση αντηλιακής κρέμας.

Είναι ένα προϊόν με πρωτοποριακή σύνθεση με Ω (3, 6, 7 και 9) λιπαρά οξέα που ενισχύουν τη φυσική άμυνα της επιδερμίδας, βοηθώντας στη διατήρηση της υδρολιπιδικής ισορροπίας της,με ένα μοναδικό μείγμα από έλαια καρότου & καρύδας και άλλων συστατικών που επιταχύνουν το μαύρισμα,με εκχυλίσματα καλέντουλας & χρυσάνθεμου για περιποίηση και ανακούφιση της επιδερμίδας.

 Μπορείτε να διαλέξετε το προϊόν με SPF 15,20 και 30.






Υπόσχεται έντονο εξωτικό μαύρισμα και δέρμα βαθιά ενυδατωμένο και απαλό με άρωμα εξωτικής καρύδας εκχυλίσματα καλέντουλας και χρυσάνθεμου για περιποίηση και ανακούφιση της επιδερμίδας.

Επέλεξα την χαμηλή προστασία 6 και φυσικά το χρησιμοποιώ όταν πλέον το δέρμα μου έχει μαυρίσει και δεν είναι ευάλωτου στον ήλιο.




Carotten Hydra Optimum


Πρόκειται για ένα μη λιπαρό ενυδατικό λάδι για το πρόσωπο και το σώμα.Ενυδατώνει την επιδερμίδα μετά τον ήλιο,βοηθά στην ανακούφιση των ερεθισμών που προκαλούνται από την έκθεση στην ακτινοβολία UV και απορροφάται γρήγορα, χωρίς να αφήνει ίχνη λιπαρότητας.

Νερό Προσώπου Carroten


Είναι ένα φυσικό μεταλλικό νερό που έρχεται από τις Γερμανικές Άλπεις και υπόσχεται την απόλυτη περιποίηση με μια extra δόση ενυδάτωσης, δροσιάς και τόνωσης για την επιδερμίδα. 100% αγνό, υποαλλεργικό, χωρίς κανένα χημικό πρόσθετο.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας τονίσω ότι είναι σημαντικό να απολαμβάνουμε τον ήλιο με ασφάλεια,να χρησιμοποιούμε τα κατάλληλα προϊόντα και να αποφεύγουμε τις πολλές ώρες έκθεσης στον ήλιο.


Ελπίζω να σας άρεσε το Post μου! Περιμένω τα σχόλιά σας και θα τα πούμε στο επόμενο. Μέχρι τότε να περνάτε καλά! 
























You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".