My Best Friend, Aloe!

/
0 Comments


Δυστυχώς είμαι από τις κοπέλες που η επιδερμίδα τους δεν τις αγαπάει και πάρα πολύ με αποτέλεσμα να με ταλαιπωρεί. Ιδικά το καλοκαίρι που έρχεται σε επαφή με τον ήλιο και κυρίως με το απαίσιο ξυραφάκι ή τις αποτριχωτικές ταινίες, με εκδικείται! Γεμίζω κοκκινίλες και έχω μια εκνευριστική φαγούρα στα πόδια καθώς και τσούξιμο κάθε φορά που τολμάω να έρθω σε επαφή με τη θάλασσα.

Πέρυσι το καλοκαίρι όμως αποφάσισα να δοκιμάσω τα περιβόητα τζελ αλόης και νομίζω πως έχω βρει τον σωτήρα μου!

Health Aid Aloe Vera Gel



 Αυτό το προϊόν είναι το πρώτο που χρησιμοποίησα. Το Χρησιμοποιούσα σχεδόν κάθε μέρα αντί του γαλακτώματος που έβαζα στα πόδια μου και ανελλιπώς μετά το ξύρισμα και πριν την παραλία. Μετά την εφαρμογή του ένιωθα ένα τσούξιμο,πράγμα που μου έδινε να καταλάβω ότι το συγκεκριμένο προϊόν έκανε δουλειά αλλά ταυτόχρονα σε δροσίζει. Είχε θεαματικά αποτελέσματα τη δική μου επιδερμίδα δεν είχα ούτε κοκκινίλες ούτε φαγούρα! Έχω μείνει ευχαριστημένη και φέτος το αγόρασα ξανά. Έρχεται στα 500ml,είναι και για το πρόσωπο και για το σώμα, δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα στην εφαρμογή του, μου κράτησε σχεδόν ένα χρόνο και η τιμή του είναι γύρω στα 10 ευρώ. Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Optima Organic Aloe Vera Gel


Αυτό το προϊόν το δοκίμασα πρώτη φορά φέτος.Το επέλεξα απλά για να δω και ένα διαφορετικό προϊόν. Με την πρώτη εφαρμογή του σε δροσίζει και του δίνει την αίσθηση της επούλωσης. Δυστυχώς όμως με απογοήτευσε γιατί δεν είδα καμία βελτίωση στο δέρμα μου. Συνέχιζε να βγάζει κοκκινίλες και να έχω φαγούρα.Αντιθέτως όταν το δοκίμασα στο πρόσωπο μου, γιατί από τα Χριστούγεννα και μετά είχα βγάλει κοκκινίλες ενώ ποτέ δεν είχα τέτοια προβλήματα με το πρόσωπο μου, τις εξαφάνισε. Οπότε πλέον το χρησιμοποιώ μόνο για τις κοκκινίλες του προσώπου μου.Έρχεται στα 100 ή στα 200 ml και τη τιμή του για τα 100ml είναι 6,46 ευρώ και τα για τα 200 10,95

Ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε την ανάρτησή μου! Περιμένω τα σχόλια και τα μηνύματα σας! Μέχρι το επόμενο post καλά να περνάτε! 



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".