Poo - Rourri - Review

/
0 Comments



Ρουμπινάκια μου καλησπέρα και καλό μήνα!!

Το σημερινό μας post έχει έρθει να ελαφρύνει λίγο το κλίμα και να ξεφύγει από το καθιερωμένο Beauty ή Fashion κομμάτι και να επικεντρωθεί στο Lifestyle (θα μπορούσαμε και να το χαρακτηρίσουμε κι έτσι).


Στο σημερινό post λοιπόν θα σας δείξω πως μπορείτε να λύσετε ένα από τα μεγάλα "προβλήματα" που κατά καιρούς έχουμε αντιμετωπίσει όλοι ανεξαιρέτως. 

Πόσες φορές σας έχει τύχει να βρίσκεστε σε μία επίσκεψη, στο σπίτι της κολλητής ή του κολλητού σας ή ακόμα χειρότερα στο αγόρι ή την κοπέλα σας και να έχει έρθει αυτή η πάρα πάρα πολύ άβολη στιγμή να επισκεφτείτε την τουαλέτα. Εκεί είναι που νιώθεις ότι θέλεις να σε καταπιεί η γη. Πιστεύεις πως ήρθε το τέλος του κόσμου καθώς οι συγγενείς σου θα σε κοιτάζουν με μισό μάτι, οι φίλοι σου θα σε κοροϊδεύουν μια ζωή και η σχέση σου θα σε χωρίσει. Και ήρθε η στιγμή που πρέπει να αποφασίσεις τι θα κάνεις ώστε τα πράγματα να γίνουν λίγο καλύτερα και συνειδητοποιείς πως ότι και να κάνεις θα είναι μια καταστροφή. Είμαι σίγουρη πως έχεις έρθει πάρα πολλές φορές σε αυτη τη θέση.


Αλλά μην ανησυχείς γιατί από σήμερα θα σου λύσω μια για πάντα αυτό το πρόβλημα. Θα σου παρουσιάσω το Poo - Pourri. 
To Poo - Pourri είναι ένα φυσικό προϊόν εξουδετέρωσης των οσμών Δεν χρησιμοποιεί χημικές ουσίες αλλά μόνο φυσικά υλικά που παγιδεύουν τις οσμές. Δεν περιέχει αλκοόλ, αεροζόλ,parabens, φθαλικούς εστέρες,φορμαλδεΰδη,συνθετικό άρωμα.

Το δείγμα που ήρθε στα χέρια μου με δελέασε και ήθελα πολύ να το δοκιμάσω. Το άρωμά που είχε το δειγματάκι μου είναι λεμόνι. Η χρήση του είναι πάρα πολύ απλή. Πριν την χρήση της τουαλέτας ψεκάζεις το νερό της  λεκάνης . Αυτό δημιουργεί έναν τοίχο προστασίας κάτω από την επιφάνεια του νερού.Παγιδεύει και αποτρέπει την οσμή πριν ακόμα δημιουργηθεί!  


Πραγματικά αυτό που έχω να πω εγώ είναι ότι δουλεύει. Το άρωμα που βγάζει δίνει στον χώρο μία αίσθηση φρεσκάδας και νομίζω πως είναι αυτό που θέλουμε κάθε φορά που βγαίνουμε από την τουαλέτα.Το άρωμα του ενώ ανοίγοντας τη συσκευασία είναι έντονο κατά τη χρήση του είναι τόσο όσο πρέπει για να λειτουργεί σωστά.Θα ήθελα να έχω ένα μπουκαλάκι σε κάθε τσάντα μου! Το λάτρεψα.Θέλουμε να μυρίζουμε φρεσκάδα και το θέλουμε παντού. 

Αν θέλετε και εσείς να το αγοράσετε μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Ήρθε η ώρα να ξεπεράσουμε κάθε ταμπού, να μην ντρεπόμαστε για τις φυσικές μας ανάγκες και να κάνουμε ευρέως γνωστό αυτό το προϊόν που θα μας βγάλει όλους από τη δύσκολή θέση.

Ρουμπινάκια μου ελπίζω να σας άρεσε αυτό το διαφορετικό post και να σας ενθουσίασε όσο εμένα.

Μπορείτε να βρείτε και να μάθετε για το προϊόν:

Lessance Web Site εδώ
Lessance Facebook εδώ

Μέχρι το επόμενο post να είστε όλοι καλά!!



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".