My Acne Skin Care Morning Routine

/
0 Comments



Ρουμπινάκια μου γεια σας!!

Είπα σήμερα να σας δείξω την καθημερινή μου πρωινή ρουτίνα. 

Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο Post μου εξαιτίας της ακμής που με ταλαιπωρεί αυτή την περίοδο δεν χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα καθώς δεν θέλω να επιβαρύνω το πρόσωπό μου.

Εδώ θα σας δείξω τι χρησιμοποιώ για να καθαρίσω και να ενυδατώσω το πρόσωπο και τα χείλη μου.

Το πρώτο πράγμα του κάνω αφού πλύνω τα δόντια μου (δεν το ξεχνάμε ποτέ,πρωί βράδυ) είναι να καθαρίσω το πρόσωπό μου. Το προϊόν που χρησιμοποιώ είναι Gel καθαρισμού της La Roche Posay - Effaclar. Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από αυτό το προϊόν καθώς νιώθω ότι μου ξεραίνει τα σπυράκια που μπορεί να έχω.



Μετά από τον καθαρισμό το προσώπου χρειάζεται ενυδάτωση! Για την ενυδάτωση μου χρησιμοποιώ την Ac-norm aquatic cream της Frezyderm. Πραγματικά πάρα πολύ καλή ενυδατική κρέμα,με πολύ ωραίο άρωμα που δροσίζει το δέρμα και απορροφάτε αμέσως.Έχω δει πολύ καλά αποτελέσματα. δεν γνωρίζω αν είναι έτσι όλες οι ενυδατικές της Frezyderm αλλά αν κάποιος το γνωρίζει ας μου το γράψει κάτω στα σχόλια!



Το τελευταίο πράγμα που χρησιμοποιώ στην πρωινή μου ρουτίνα είναι το Ac-norm Lip Balm της Frezyderm. Είναι ένα προϊόν που σκοπός του είναι η αποκατάσταση των σκασμένων χειλιών εξαιτίας της φαρμακευτικής αγωγής για την ακμή. Ένα θα σας πω! Το άρωμα του θυμίζει μπισκότο.


Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για την πρωινή μου ρουτίνα. Σαφώς και τα προϊόντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν εφόσον τα έχετε ανάγκη και ανταποκρίνονται στο πρόβλημά σας και την επιδερμίδα σας.

Μέχρι το επόμενο Post να είστε καλά!



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".