Beauty Review |My Favorite Micellaire

/
0 Comments
Το Νερό Ντεμακιγιάζ  Micellaire της Garnier  είναι ένα από τα προϊόντα που δεν θα σταματήσω να χρησιμοποιώ! Πραγματικά το λατρεύω γιατί
ταιριάζει στην επιδερμίδα μου και είναι αποτελεσματικότατο καθώς αφαιρεί ακόμη και το πιο βαρύ μακιγιάζ χωρίς να την βαραίνει.Το συγκεκριμένο προϊόν το αγόρασα από το Super Market της γειτονιάς μου την περίοδο των Χριστουγέννων και το  τελείωσα σχεδόν 4 μετά την αγορά του (να σημειωθεί ότι το χρησιμοποιούσα σχεδόν κάθε μέρα και εγώ και η αδερφή μου).Το  Νερό Ντεμακιγιάζ  Micellaire της Garnier είναι ένα προϊόν κατάλληλο για κάθε τύπο επιδερμίδας. Η δική μου επιδερμίδα είναι πολύ ευαίσθητη, ξηρή και κοκκινίζει πάρα πολύ εύκολα.Μετά την εφαρμογή του συγκεκριμένου προϊόντος ήταν σαν να μην είχα χρησιμοποιήσει κανένα προϊόν στο πρόσωπο μου, σαν να το είχα βρέξει με νερό.Δεν έχει άρωμα και αφαιρεί το μακιγιάζ από το πρόσωπο τα μάτια και τα χείλη με μία μόνο εφαρμογή και χωρίς να αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα και χωρίς να τσούζει τα μάτια. Διατίθεται στα 400 ml το οποίο προβλέπεται για 200 χρήσεις και θα το βρείτε περίπου στην τιμή των 6,50€.
Απλά το αγαπώ!

Συστατικά: Aqua (water), Hexylene Glycol Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide



You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".