EveryDay - Σερβιέτες

/
0 Comments
Follow my blog with Bloglovin


Γεια σας Ρουμπινάκια μου!!

Το σημερινό post είναι καθαρά γυναικεία υπόθεση! 

Θα σας παρουσιάσω τις αγαπημένες μου σερβιέτες από την Every Day.

H Every Day είναι η εταιρία που εμπιστεύομαι και χρησιμοποιώ τα προϊόντα της από τότε που χρησιμοποίησα την πρώτη μου σερβιέτα. Καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες μου, υπάρχει μεγάλη ποικιλία και τιμές & προσφορές που συμφέρουν. Η ποιότητας είναι πάρα πολύ καλή ποιότητα, υπόσχεται και διασφαλίζει προστασία από διαρροές  με τη τεχνολογία «Center Plus» που διαθέτει έως και 30% μεγαλύτερη επιφάνεια απορροφητικού πυρήνα στο κέντρο.Και φυσικά είναι ελληνικό προϊόν πράγμα που μας κάνει να το αγαπάμε λίγο παραπάνω


Πάμε να δούμε τις επιλογές μου!



MAXI NIGHT Ultra Plus Center Plus Fresh


 Με 100% βαμβακερό κάλυμμα και διακριτικό άρωμα, για μοναδικά υγιεινή προστασία και αίσθηση φρεσκάδας που διαρκεί.Είναι ιδανικές για τη νύχτα ή για περιπτώσεις μεγάλης ροής.

Επιλέγω να τις χρησιμοποιώ τις μέρες που δεν έχω πολύ μεγάλη ροή και λείπω αρκετές ώρες από το σπίτι. το διακριτικό άρωμα τους με κάνουν να αισθάνομαι φρέσκια.



MAXI NIGHT Ultra Plus Sensitive


Μεγαλύτερου μήκους λεπτές σερβιέτες, με φτερά προστασίας
Χάρη στο υγιεινό υφασμάτινο κάλυμμά τους, χαρίζουν όχι
απλά απαλότητα, αλλά υγιεινή προστασία χωρίς ερεθισμούς
Τις προτιμώ τις ημέρες που δεν έχω μεγάλη ροή αλλά χρειάζεται να 
χρησιμοποιώ σερβιέτα.

                    SUPER Ultra Plus Center Plus Hyperdry











Οι σερβιέτες EveryDay Hyperdry Center Plus φέρνουν την επανάσταση στην 
προστασία! 
Χάρη στην ειδική τεχνολογία Center Plus, με ενισχυμένο πυρήνα στο κέντρο,
προσφέρουν μοναδική προστασία από διαρροές, εκεί όπου χρειάζεται 
περισσότερο.
Με υπερ-απορροφητικό κάλυμμα.
Και αυτές τις σερβιέτες τις χρησιμοποιώ κατά τη διάρκεια του ύπνου τις μέρες
που δεν έχω πολύ μεγάλη ροή.

                           EXTRA LONG Ultra Plus Sensitive











Μεγαλύτερες σε μήκος από οποιαδήποτε άλλη ultra λεπτή σερβιέτα.
Με διπλά φτερά προστασίας: τα “κεντρικά” φτερά προστατεύουν από 
πλαϊνές διαρροές, ενώ τα “πίσω” φτερά στερεώνουν καλύτερα τη σερβιέτα και
προστατεύουν από διαρροές στο πίσω μέρος.
Χάρη στο υγιεινό υφασμάτινο κάλυμμά τους, χαρίζουν όχι απλά απαλότητα, αλλά υγιεινή 
προστασία, χωρίς ερεθισμούς
Είναι οι σερβιέτες που χρησιμοποιώ τις πρώτες μέρες και τις περιόδου μου. Τις λαρεύω
και δεν με έχουν απογοητεύσει.


                                      NORMAL All Cotton











Ανατομικά σχεδιασμένα σερβιετάκια, κανονικού μεγέθους, για καθημερινή 
προστασία, άνεση και σιγουριά.
Τα μόνα με 100% βαμβακερό κάλυμμα για μοναδικά υγιεινή προστασία.
Τα χρησιμοποιώ τις μέρες που δεν έχω καθόλου ροή.

Αυτές ήταν Ρουμπινάκια μου οι σερβιέτες που χρησιμοποιώ.
Γράψτε μου κάτω στα σχόλια ποια είναι ποια αγαπημένη σας εταιρία και
ποιες οι αγαπημένες σας σερβιέτες.
Όλα τα προϊόντα της Every Day μπορείτε να τα βρείτε στην ιστοσελίδα της
καθώς και στη σελίδα της στο Facebook.
Μη ξεχάσετε να με βρείτε σε όλα τα Social Media που υπάρχουν στην καρτέλα Contact!


Να είστε όλοι καλά και τα λέμε σε ένα επόμενο post!! 




You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".