Pre Christmas Shopping!!!

/
0 Comments
Όλοι συνδυάζουμε τις γιορτές με
δώρα και τι καλύτερο από μια βόλτα στα μαγαζιά την περίοδο των γιορτών!!Έτσι και εγώ αυτό το Σαββατοκύριακο κατέβηκα στα μαγαζιά και έκανα μια βόλτα να δω τι δώρα θα κάνω στα αγαπημένα μου πρόσωπα και επί της ευκαιρίας αγόρασα και κάποια προϊόντα που ήθελα να δοκιμάσω!

Αρχικά επισκέφτηκα το Time 4 Beauty (http://www.time4beauty.gr) για να δοκιμάσω τις πολυσυζητημένες κολόνιες τύπου!
Έτσι αγόρασα κάποιες από τις αγαπημένες μου στα 50ml οι οποίες είναι:


Manifesto l'Elixir Yves Saint Laurent 

Calvin Klein Euphoria



Elixir lancome


Συνέχισα τις αγορές μου στα καταστήματα Hondos Center στα οποία πήρα να δοκιμάσω κάποια προϊόντα περιποίησης προσώπου της εταιρίας essence (http://www.essence.eu/gr) τα οποία δοκίμασα με το που πήγα σπίτι!!!!

 Αρχικά πήρα το eye makeup remover waterproof  το οποίο μπορώ να πω πως είναι καταπληκτικό!! Σύμφωνα με την περιγραφή του προϊόντος  απομακρύνει γρήγορα και αποτελεσματικά το αδιάβροχο μακιγιάζ. φόρμουλα 2-φάσεων για διπλή αποτελεσματικότητα. η μπλε φάση αφαιρεί απαλά και σχολαστικά το επίμονο αδιάβροχο μακιγιάζ, ενώ η αδιάβροχη φάση ανανεώνει την περιοχή των ματιών. είναι επίσης κατάλληλο για την αφαίρεση του κραγιόν μακράς διάρκειας. 


Μετά πήρα την Pure skin anti-spot 4in1 cream wash την οποία εγώ εφάρμοσα σαν μάσκα πρόσωπο και επειδή το πρόσωπο μου χρειάζεται καθαρισμό (τον οποίο παρεμπιπτόντως έχω καθυστερήσει χιχι) και έχει ατέλειες είδα να μειώνονται ορατά μετά απο την πρώτη μέρα εφαρμογής!! Σύμφωνα με την περιγραφή του προϊόντος πολυλειτουργικό! το "pure skin anti-spot 4in1 cream wash" μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον καθημερινό σας καθαρισμό, ως peeling ή ως μάσκα. και έχει τετραπλό αποτέλεσμα ενάντια στις ατέλειες του δέρματος: καθαρίζει σχολαστικά το δέρμα σας, απομακρύνει τα σπυράκια, χαρίζει ματ όψη στην επιδερμίδα σας και καθαρίζει του πόρους. απλά καθαρό δέρμα! η αποτελεσματικότητα έχει επιβεβαιωθεί δερματολογικά.

Από την ίδια  σειρά προϊόντων αγόρασα το Pure skin SOS spot Killer αλλά δεν δοκίμασα ακόμα οπότε όταν το δοκιμάσω θα κάνω ξεχωριστό rewiew!!! Το προϊόν φροντίζει  καθαρό δέρμα καθώς κοιμάστε! και να το πάλι - εκεί που δεν το περιμένετε... ένα σπυράκι! τώρα όμως υπάρχει ένα μυστικό όπλο ιδιαίτερα για τις έκτακτες περιπτώσεις: το "pure skin sos spot killer" της essence! η πρωτοποριακή φόρμουλα 2 φάσεων με το CLEARDERM COMPLEX είναι σούπερ γρήγορη και ξηραίνει τα σπυράκια κατά τη διάρκεια της νύχτας καθώς αντιμετωπίζει τις ατέλειες του δέρματος. ανακινήστε πριν τη χρήση, εφαρμόστε πάνω στις επίμαχες περιοχές μετά τον καθαρισμό του, αφήστε το δράσει όλη νύχτα και απλά ξεπλύνετε πάλι το επόμενο πρωί. η αποτελεσματικότητα έχει επιβεβαιωθεί δερματολογικά.

Τέλος από την εταιρία αυτή πήρα ένα προϊόν της σειράς my skin το οποίο λέγετε refreshing toner και ο εφαρμόζεις μετά την περιποίηση του προσώπου το οποίο δοκίμασα και είναι απίστευτο αφήνει το δέρμα απαλό και δεν χρειάστηκε καν να βάλω ενυδατική!


Την βόλτα μου ολοκλήρωσα στα καταστήματα Lovie (lovie.gr) όπου αγόρασα 2 καταπληκτικά  αρώματα τύπου τα οποία είναι σε μικρή συσκευασία την οποία μπορείς να πάρεις και στην τσάντα σου και 4 κραγιονάκια!! Δεν είμαι πολύ Fun στα κραγιόν της Lovie γιατί δεν είναι καθόλου ενυδατικά παρόλα αυτά μου άρεσαν πολύ τα χρώματα και με ένα lip-gloss από πάνω είναι υπέροχα και ζουμερά!!!



Αυτές ήταν οι αγορές μου το Σαββατοκύριακο περιμένω τα σχόλια σας για το πρώτο  μου άρθρο!! 
            


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Blogging tips
" ".